آموزش بهترين كارها در منزل براي خانم ها و راه هاي كسب درآمد در عين يادگيري يك هنر

مقدمه

مهم ترين مزيتي كه يك كسب و كار خانگي دارد اين است كه مي توان در كنار ساير اعضاي خانواده به كسب درآمد پرداخت. از مزيت هاي ديگر آن مي توان به كاهش ترافيك، كاهش هزينه هاي رفت و آمد، همكاري و آشنايي ساير اعضاي خانواده با كسب و كار خانگي شما و … اشاره كرد. در ادامه با برخي از مهم ترين مشاغل خانگي آشنا مي شويد.

 

بخش اول-شغل هاي نيازمند مهارت و زمان كمتر

1-انجام بافتني و خياطي

انواع بافتني ها، قلاب بافي، بافتن لباس كودك، كاموا بافي و … يك راه حل بسيار مناسب براي درآمد زايي در خانه مي باشند. اين شغل زمان زيادي هم براي يادگيري نياز ندارد.

يادگيري اوليه             يادگيري كامل

2-تهيه مربا و ترشي و فروش آن

خيلي راحت با فروشندگان كالاها و مغازه داران صحبت كنيد و شروع به تهيه مربا و ترشي و فروش آن كنيد. درآمد آن در صورتي كه بتوانيد به همسايگان و اقوام نيز بفروشيد كاملا قابل قبول مي باشد.

يادگيري اوليه             يادگيري كامل

3-چرم دوزي

يك شغل كه مواد اوليه آن گران است و يادگيري ش هم ممكن است كمي هزينه بر باشد ولي اگر مشتري آن را داشته باشيد فوق العاده درآمد زاست. يادگيري چرم دوزي ممكن است 3 ماه طول بكشد.

يادگيري اوليه             يادگيري كامل

بخش دوم-شغل هاي نيازمند مهارت و زمان بيشتر

1- آرايشگري

اين شغل يكي از پردرآمدترين شغل هايي است كه خانم هاي مي توانند داشته باشند و بطور غيررسمي در خانه حتي براي آشنايان و بطور مختصر، شروع به كار آرايشگري كنند. يادگيري آن ممكن است كمي زمان بر باشد.

يادگيري اوليه             يادگيري كامل

2- پخت و تزئين كيك و شيريني

اگر هميشه براي پخت كيك و شيريني و انجام تزئينات ذوق و شوق داشته ايد، حالا وقتش رسيده از ذوق و شوقتان استفاده و اقدام به كسب درآمد در منزل كنيد. باور كنيد خيلي ها مثل من هستند كه از استعداد و سليقه در زمينه كيك و شيريني هيچ بهره اي نبرده اند و محصولات خانگي را به محصولات صنعتي ترجيح مي دهند و در اين فكر هستند كه يك نفر را پيدا كنند تا در مناسبتهاي گوناگون به او سفارش دهند.

يادگيري اوليه             يادگيري كامل

3- وبلاگ نويسي

از مزاياي عصر تكنولوژي كه خيرش به خانم هاي خانه دار هم مي رسد. اگر دستي به نويسندگي داريد و با كيفيت وبلاگ نويسي تا حدودي آشنا هستيد، اين شغل مي تواند براي شما ايده آل باشد. هر روزه آگهي هاي فراواني براي استخدام وبلاگ نويس در اينترنت ارائه مي شود. شما مي توانيد مشغول به انجام اين كار شويد.

جهت خواندن ادامه مطلب بر روي لينك زير كليك نماييد: 

آموزش بهترين كارها در منزل براي خانم ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.